Monday 11 August 2014

SELAMAT DATANG ke Kafe Laksa Telur Goreng Bersarang


Kami dari krew Laksa Telur Goreng Bersarang mengalu-alukan kedatangan anda ke Kafe kami di No.1,Jalan Margosa D/8,Seri Margosa,
Taman Seri Botani.

Laksa Telur Goreng Bersarang adalah menu yang kami jual. Apa yang istimewa adalah pada telor goreng tersebut apabila mesra dengan kuah laksa ala utara... Ada juga tambahan pelbagai fish cake dan fish ball sebagai penambah selera....

Datanglah untuk mencuba bagaimana enaknya laksa kami....
Apa yang pasti.... Sekali Cuba.... In Syaa Allah nak makan lagi...

WAKTU NIAGA
SABTU hingga KHAMIS
(JUMAAT Cuti)
JAM: 12.00 Tengahari hingga 7.00 malam

Kami juga buka untuk tempahan majlis
Hubungi kami: 0135867886 / 0135867881 Bid Azril

Kafe yang berkonsepkan SETINGGAN
Suasana yang santai.......


10 comments:

  1. Dah 3 kali rasa. Kali ke3 dpt jmp owner kdai. Mmg mesra. Laksa sedap. Owner sporting. Mmg terbaik laaaahhhh. Laksa terbaik no.1. Mmg tak de kat mane2. Terbaikkk

    ReplyDelete
  2. Salam, bagi aku laksa dia ok. Cuma pekerja je la. Kena train supaya berhemah dan berhati hati bila berkata. Tak semua benda boleh bawak bergurau. Adab tu penting. Kalau dah kerja menghadap customer, tolong ada perasaan respect dan berhemah. Thank you.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kali ptama aku test laksa deme nih, masa deme bniaga pasar mlm dkat tanah lapang bandar botani hari selasa@khamis...lupe ari apa...mmg xsedap lgsg (sori ckp trus terang).. Kemudian, selang bbrape bln lpas tu, bbudak opis duk cter psl laksa telo sarang burung SEDAPPP kt kwsn bndar botani itu juge..aku tpikir, eh itu bkn ker laksa yg aku beli dulu? Jadi, satu ptg sabtu, kul 4 aku da g tggu kat tmpt tu..skali kul 5 baru smpai lori deme bniaga tuh..tmpt deme bniaga nih kire dipisahkn dgn selekoh jer dgn tapak bniaga psr mlm dulu...kire hari tu aku org ketiga yg bratur utk tapau..tapau 2 blik umah rasa, fullamak, mmg da rasa lain bbenor dr yg dulu...lpas tu, mkin maju la bisnes deme nih..TAHNIAH !!!... Last2, skrg da mmpu buke kedai...kalu aku pergi, aku n bini mesti telo double punyee...tahniah la korang...makin sedapp...harap bisnes makin maju

    ReplyDelete
  5. Sedap.. awal awal kedai buka dulu, senang je beli, xramai orang, pi balik lepas sebulan, mak aii penuh, kema tunggu meja kosong baru pi beli.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Saya harap owner kedai baca komen saya,saya baru beli 4 bungkus dari kedai area kampung simee,kualiti kuah cair,tak best macam kedai asal..kena jaga kualiti kat cawangan juga,kalau tak,jatuh la nanti

    ReplyDelete
  8. OPPO POKER BONUS NEW MEMBER 20.000 WOW!!!
    JOIN DI LIVECHAT TER-RAMAH OPPO POKER!

    ReplyDelete
  9. Numpang posting ya min ^_^
    Buruan yuk mampir di Y9POKER guys
    *Minimal Deposit 10.000-,
    *Minimal Withdraw 15.000-,

    Disini kamu dapat mainkan 1 ID untuk semua game^__^
    *Texas Poker *Capsa Susun
    *Ceme *Bandar Capsa
    *Ceme Keliling *Big Two (new game)
    *Domino QQ

    Y9POKER ada memiliki beberapa bonus menarik seperti
    *Welcome Bonus 20%
    *Bonus Referral 5%
    *Bonus CashBack Mingguan 0.5%
    *Bonus Next Deposit 5%

    Buruan Join DIY9POKER !!
    Hubungi Customer Service kami yang siap melayani kamu selama 7 x 24 jam Stay Online
    Pin BBM : E36DAA23
    WA : +6285261535211
    LINE : Y9POKER
    Live Chat : Y9POKER(.)Com

    ReplyDelete